شروع دوباره

کلمات کلیدی

من فردا رای می دهم. رای به روحانی.

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ب.ظ
فردا 4مین انتخابات ریاست جمهوری هست که شرکت میکنم. بله من فردا رای می دهم. رای به روحانی. به امید فرداهایی روشن، پر از امنیت و آرامش و حرکت در مسیر رشد و پیشرفت... به روحانی رای می دهم چون گزینه ی مناسب تری ندیدم. و حقیقت این هست که از ادم هایی که در ستاد آقای رئیسی حضور دارند به خاطر تندروی ها و بد اخلاقی هاشون و... خوشم نمیاد. حقیقت اینه که من اون آدم ها رو به خودم خیلی شبیه می بینم و می دونم نقاط ضعف و اشتباهاتم کجاست... چون می دونم خوبی ها و نقاط مثبتم برای تغییر وضعیت کافی نیست و به تلاش خیلی خیلی بیشتر از اون چه که فکر میکنم احتیاج داره... ا
چون چیزی که من در ستاد و جناح آقای رئیسی می بینم همه چیز هست به جز خدمت و کرامت و اخلاق! کینه و انتقام و خودخواهی و قدرت طلبی و انحصار و از هر چیز دیگه ای پر رنگ تر می بینم.از این تقسیم بندی 4درصدی و 96 درصدی بیش از هر چیز دیگه ای بیزارم. از بازی با احساس و سو استفاده از ارزش های دینی و باور های عقیدتیم خوشم نمیاد. وقتی میرم کانال ستاد رسمی ایشون و این تصاویر و متن ها رو می بینم که به شکل های مختلف می نویسن به صداقت و درستیشون شک می کنم. از اینکه به همه چیز و همه کس از امام رئوف ام تا تتلو وصل میشن برای جمع کردن رای عمیقا و قلبا ناراحتم میکنه . کاش فقط همون وعده ی دادن پول بود و افزایش یارانه ...





به قول آقای روحانی: آقای رئیسی امام رضا(ع) رو جناح بندی نکنید. امام رضا برای همه ست. برای همه!


  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۶/۰۲/۲۸
  • ۴۴۰ نمایش
  • لیلی

نظرات (۲)

ای ول به شما :)

پیشنهاد میکنم قبل انتخابات این مستند رو ببینید: لینک در قسمتهای کوتاه
لینک مستند کامل: "به عقب بازنمی گردیم"


درضمن همه ی این خصوصیت هایی رو که شما گفتید من در طرفدارهای آقای روحانی میبینم...
و خیلی خیلی بدترش رو در کانالهایی که حامی آقای روحانی هستن و سمت و سوشون مشخصه...اما هیچ برائتی ازشون نمیکنن...اونم با لباس روحانیت....به کانالهای زیر سری بزنید و بی اخلاقی و ضد دین بودن رو از حامیان روحانی یاد بگیرید:

یک کانال حامی روحانی


این پست رو ببینید از کانال رسمی و تایید شده آقای روحانی:
ببینید چطور به دروغ، حرفی رو که آقای رسایی از زبان آقای هاشمی رفسنجانی میزنه، بریدن و به اسم رسایی زدن...اینه بی اخلاقی و وقاحت...


کانال مملکته حامی روحانی

دیگه از کانال ها و شبکه های ضد انقلاب و ضد دین و صهیونیستی نگیم که حامی روحانی هستن....

پاسخ:
دوست مجازی من بدون شک در ستاد و طرفدارهای آقای روحانی هم هستند افرادی که مورد تایید نباشند ولی در ستاد رسمی ایشون اخلاق و حرمت ها بیشتر حفظ شده و از از باور ها و ارزش های دینی مردم این چنین خرج نمی کنند... 
 و اینکه کانال آمد نیوز کانال معتبری نیست . یک پروژه است کهابتدایی ترین هدفش تخریبه و به نظر من اصلا نباید عضو این کانال بود و مطالبش رو نشر داد.  صحبت من کانال رسمی ستاد آقایان رئیسی و روحانی ست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی