شروع دوباره

کلمات کلیدی

96، سالِ کادو!!!

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ب.ظ

بالاخره هدایایی که می خوام بفرستم برای دوقلوها آماده شد و به دستم رسید. عمو دو روزه چمدوناشو بسته و سفارش های من تازه یک ساعت هست که به دستم رسیده... دلم می خواد کلی غر غر کنم از بی خیالی ها و بی مسئولیتی و بی تفاوتی فروشگاهی که بهشون سفارش دوقلوها رو دادم. ار حرص و جوش هایی که خوردم و ... امیدوارم کادو هاشون رو دوست داشته باشند...

سالِ 96 برای من سالِ خرید کادو بوده تا الان... از اولِ فروردین تا الان چیزی حدود 2 تومن کادو خریدم... تو این اوضاع بد مالیم... دستم به کم هیچ وقت نرفته و نمیره... از کادو دادن لذت میبرم و البته این لذت همیشه پر از حرص و جوش بوده ... شاید این هم ناشی از کمال طلبی افراطی من باشه ... اینکه وقتی کاری قرار انجام بدم باید بهترین باشه.... 


- دیشب بین آهنگ هایی که داشتم برای عمو دانلود میکردم دو تا میکس عروسی هم گذاشتم. هر آهنگی که پلی میشد درد و غصه های منم بیشتر میشد... غصه هام  از صبحش با دیدن عکس های جدید پروفایل آنجی شروع شده بود و دوباره صدای گذشته سرزنش هاشو شروع کرد و قلبم از دستِ خودم به درد اومد...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۰۹
  • ۲۲۷ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی