شروع دوباره

کلمات کلیدی

عبور از گذشته

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

دیروز فایل صوتی آموزشی نقطه ی شروع  رو گوش دادم. عالی بود و بسیار کاربردی. موضوع سومین فایل صوتی نقطه ی شروع، آشتی با گذشته بود.  اینکه فقط در یک حالت می تونی بشینی و در مورد آینده فکر کنی که تکلیفت رو با گذشته ات مشخص کرده باشی! شکست ها رو بپذیری و دوباره به مسیر عادی زندگی بر گردی و روزها و ماه های بهتر خودت رو بسازی... ولی من هنوز با گذشته و اشتباهاتم کنار نیومدم و شاید دلیل اصلی ایتکه علی رغم تلاشم برای حرکت به جلو توی مسیر موفقیت هنوز ایتدای راهم همین باشه! و حقیقتا فراموش کردن و سفید کردن صفحه ی ذهن برای ساخت رویاهای جدید و آروزهای تازه خیلی خیلی سخته... حسّ بد گذشته، خاطرات تلخ و زخم های گذشته هنوز تازه ست... درسته که خودمو از آدم ها و فضا های گذشته جدا کردم اما خاطرات هنوز همراه منه و این خودِ من هستم که دارم باعث رنجم میشم. رنج خودم  و اطرافیانم. و الان بیش از 10 سالِ که درگیر رفتارهای نادرست بعد از شکست هامم... خودآزاری، دگرآزاری، رقابتی فکر کردن و ....

احتمالا امروز دوباره فایل ها رو گوش میکنم... شاید چند باره گوش دادم... این دو سه روز رو می خوام بزارم برای تحلیل شکست های گذشته و تلاش برای عبور از گذشته و ساخت مسیر آینده... باور اینکه آینده به گذشته وصل نیست ... و اولین قدم مهم در برنامه ریزی رو بردارم و اون هم فراموش کردن مسیری هست که تا الان اومدم... مسیر های تازه رو پیدا کنم...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۱
  • ۲۲۲ نمایش
  • لیلی

نظرات (۱)

  • پیمان محسنی کیاسری
  • ای بابا! مال کاربران ویژه هست متاسفانه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی