شروع دوباره

کلمات کلیدی

یا مجیر

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ق.ظ

خدایا خدای بخشننده ی مهربانم...
منو ببخش
منو ببخش که در سرابی از غفلت و گناه عمر و فرصت های زندگی و انسان بودن رو به هیچ دادم...
خدایا این روزها و شب ها رو، روزها و شب های بیداری و آگاهی برایمان قرار بده...

خدایا من بنده ی غافل تو بودم و همیشه مغرور و پر توقع، فقط و فقط ازت خواستم و بس...
خدایا از چی بگم برات... از تنبلی و رخوتی که زندگیم رو فرا گرفته... از نا سپاسی و بی عقلی ها و تکرار مدام اشتباهاتم؟ ... از افسردگی و ناتوانی و نا امیدی که انکارش میکنم؟ یا از دروغ های کوچیک و بزرگی که به خودم و به دوستان و پدرم و خانوادم گفتم؟ 
خدایا بهم شهامت بده... که بتونم تغییر کنم... 
خدایا نمی دونم به چی باید تو رو قسم بدم... بی چی باید متوسل بشم... خدایا تو رو به نگاه پر از مهرت و بخشندگی بی نهایتت قسم میدم که دستای منو بگیر و منو از این باتلاق نجات بده....

خدایا راه گشایم باش....
خدایا شرمنده ام شرمنده ی خودم... پدرم... مادرم و خواهرم و شرمنده ی تو ام.... خدایا لیاقت بهم بده... لایقم کن... خدایا بارها گفتم که توی زندگی بهم فرصت های خیلی خوبی دادی، و برام کم نزاشتی. من از دست دادم فرصت های طلایی زندگی رو ... من عرضه ی بغل کردن لحظه های طلایی معجزه های زندگی رو نداشتم.... 


خدایا توفیق توبه و بازگشت به سویت را نصیبمون کن... خدایا فرصت دوباره برای جبران اشتباهات و غفلت هایمان نصیبمون کن... 
خدایا راه بازگشت رو برامون باز کن... خدایا من بنده ی تنبل تو ام که اسیر اشتباهاتم هستم رهایم کن از بند خود ساخته ام... منو از سقوط نجاتم بده... که این فقط سقوط من نیست.... سقوط خانوادهی منم هست... من سهم خودم رو میبینم که زیاده... خدایا درسته که من نزول نگرفتم ولی حقیقت اینه که این وام هایی که گرفتم با  این بهره های بالا با نزول تفاوتی نداره... دروغ هم که کم نمیگم ... پنهون کاری هم که کم نمیکنم... خدایا منو از جنگ و دشمنی با خودت خلاص کن.... خدایا این کار فقط به کمک خودت شدنی هست... خدایا نجاتم بده...

خدایا پناهم بده...

سُبْحَانَکَ یَا ذَا الْعِزِّ وَ الْجَمَالِ تَبَارَکْتَ یَا ذَا الْجَبَرُوتِ وَ الْجَلالِ سُبْحَانَکَ لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَ نَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى سَیِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

+ فراز پایانی دعای مجیر

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۹
  • ۴۰۱ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی