شروع دوباره

کلمات کلیدی

دلم یک اتفاق تازه می خواهد

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ


دلم یک اتفاق تازه می خواهد....!!


شبیه شوق یک کودک...

که کفش نو به پا دارد...

وگویی کل دنیارا

در آن لحظه به زیر کفشها دارد...


دلم یک شور بی اندازه می خواهد

فقط گاهی...دلم یک اتفاق تازه می خواهد...

دلم باران......

دلم دریا.....

دلم لبخند ماهی ها....

دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور....

دلم بوی خوش بابونه می خواهد....

دلم یک باغ پر نارنج.....

دلم آرامش تُردو لطیف صبح شالیزار....

دلم صبحی.....

سلامی.....

نسیمی......

عطر لبخندی......

نوای دلکش تارو کمانچه....

از مسیری دور تر حتی......

دلم شعری سراسر دوستت دارم .....

دلم دشتی پرازآویشن و گل پونه می خواهد.....

دلم مهتاب می خواهد که جانم را بپو شاند....

دلم آوازهای سر خوش مستانه می خواهد....

دلم ......تغییر می خواهد.......

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • ۳۰۸ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی