شروع دوباره

کلمات کلیدی

روزای خوب ساختنی ست نه رسیدنی!

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ
اولین ماه زمستون 94 به روزای پایانیش رسیده و سه روز دیگه بهمن، ماهِ من میرسه از راه و یکسالِ دیگه از عمرِ من تموم میشه و 

روز شمار 33 سالگی شروع میشه...
33سالگی؟
خیلی دلم می خواد از بند سن و سال خودمو رها کنم و اینقدر بهش گیر ندم ولی نمی تونم.... نمی تونم رها شم از سال هایی که به هیچ گذشت .... سال هایی که می تونست پر باشه از موفقیت و خوشبختی و الان زندگیم پر از حسرت نباشه...
یادمه یه موقعی که دورم نیست از بحران سی سالگی می خوندم و می خواستم ده ی چهارم زندگیم به بی ثمری دهه ی سوم نباشه ولی خب، نشد که بشه! مسیرم و کاملا تغییر دادم و وارد راهی شدم که فقط گند زدم پشت سر هم و تیر ماه امسال هم به سیم آخر زدم و شد هر آنچه که نباید میشد و همه ی داشته هامو نداشته هام با یه زلزله ی 7 ریشتری آوار شد روی سرم و من موندم و یه دنیا ویرانی به اندازه ی همه ی 32 سالگیم!
یه معجزه از طرف خدای خوبم و پناه بردن به امام مهربانی ها که هم غریب نوازه و هم صامن آهو...کمکم کرد که بلند شم و دوباره به زندگی بر گردم و ....وقتی اون روزا رو تو ذهنم مرور میکنم قلبم درد میگیره... 6 ماه از اون روزا گذشته ... دیگه کافیه... هر چی غصه و افسوس و حسرت بوده دیگه کافیه... باید به فکر روزای خوبی باشم که قراره از راه برسه و برای رسیدنش لازمه سخت تلاش کنم تا بسازمشون! بله روزای خوب و باید ساخت تا بهشون رسید... 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • ۲۴۹ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی