شروع دوباره

کلمات کلیدی

رفتم ...

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

از بعد از ظهر جمعه که آهنگ زیبای رفتم با صدای سهراب بهراد رو امیلی برام دانلود کرد و گذاشت، مرتب پلی میکنم و گوش میدم و...

حسِ عجیبی داره وقتی داستان خودتو می شنوی... این ترانه شباهت های زیادی داره با دوست داشتن های نافرجام من...


 متن آهنگ رفتم...


رفتم ، من دیگه رفتم از کنار تو ، رفتم     یکی دیگه با منه بجای تو     
گفته بودم بین ما آینده ای نیست     عشق پاینده ای نیست

       یه روزی میاد که ما باید جدا شیم        بهتره دلخوش به یک رویا نباشیم          
رفتم ، مثل یه غریبه از کنار تو رفتم    سر رسیده پاییزه بهار تو
  
    گفته بودم با تو از دیدار اول  با تو نیستم تا به اخر         
ما نباید دل ببندیم به هم  این محاله ما نمی شیم مال هم 


           خداحافظ  تورو ای یار     عاشقم باش برای اخرین بار            
که من رفتم به جایی که  نداره نشونی از تو روی دیوار

                کنار من نمی شینی   من میرم جایی که هر گز نمی بینی                 
وقتی دادی دست دوستی     یه روزی باید می رفتم میدونستی

                      عشق تو نیست در سر من   گم نمی شی لا به لای دفتر من                     
رسید روزی که جداشیم     بهتره فکر یه یار دیگه باشیم

                  رفتم مثل یه ستاره از شبای تو رفتم     یکی دیگه با منه بجای تو                    
گفته بودم با تو از دیدار اول    با تو نیستم تا به اخر

ما نباید دل ببندیم به هم      این محاله ما نمی شیم مال هم     رفتم.



پ ن : آپلوی شهریور متولد سالِ هاپو و .... برد! 4 سالی میشه که از آخرین دیدارمون گذشته ولی این آهنگ خاطرات اون دوران رو برام تازه تر از هر لحظه ی دیگه ای  در زمان حاضر میکنه.... چه ترس های احمقانه ای داشتم ...
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۰
  • ۳۰۶ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی