شروع دوباره

کلمات کلیدی

شهریورِ 95 هم شروع شد...

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

اولِ شهریورِ 95 هم اومد و تا 30 روز دیگه به نیمه ی سال ِ 95 می رسیم... این 5 ماه هم گذشت، مثلِ همه ی روزهایی که سال های قبل به پوچی گذشت...گذشت.
قرار بود 95 سالِ من باشه و تا اینجا نبود...و درست مثل گذشته میشد که بشه ولی... امان از این ولی... حالا
شهریور دوست داشتنی ترین ماه تابستون از راه رسیده و یواش یواش بوی پاییز هم می پیچه تو روزاش و هوا پر میشه از عطر خوش مهر ... هر چیزی که نوید بخش شروعی دوباره باشه حالِ منو خوب میکنه و البته پاییز معمولا برام همیشه سورپرایز داشته... سورپرایزهایی از جنس معجزه... و من امید دارم به روزایی که دارن میان و شهریوری که امروز اولین روزش هست و 30 روزی که قرار منو به مهر برسونه...

شهریور امسال میتونه خیلی متفاوت تر باشه....


 - امیلی داره تصمیمات مهمی میگیره . تحملش تموم شده و می خواد استعفا بده ... درست زمانی که به قول خودش می خواست کاری کنه که بتونه بمونه ... این استعفا دادن هم ساده نیست هر جند که آقای پدر میگه وقتی تکلیفت با خودت روشن باشه و تصمیمت رو گرفته باشی سخت نیست ولی بازم هست... سه سال و نیم از بهترین روزای جونیش رو گذاشته تو اون شرکت و حالا همه چیز رها میشه و شاید دیگه اون تجربه و سابقه ی بیمه هم توی زندگی به کارش نیاد... من مثل بیشتر مواقع نمیتونم کمکش کنم و تنها کاری که می تونم انجام بدم اینه که هر تصمیمی که گرفت حمایتش کنم... نزدیک به یک سال میشه که روزا به امیلی خیلی خیلی زیاد سخت گذشته و امیدوارم هر چه زودتر به آرامش برسه... خدایا کمکش کن مثل همیشه که هواشو داشتی...

- ممکنه من خیلی خوش شانس باشم و ارشد قبول بشم... حداقل همون رشته و شهری که پارسال قبول شدم و نرفتم و دوباره قبول شم!
- ممکنه من بتونم به نقطه ی شروع سالِ 95 برسم... ممکنه ... امیدوارم که بشه... تا انگیزه های زندگیم بالاتر برن


شهریور تولد امیلی هم هست و دلم می خواد بتونم تولد خوبی براش بگیرم و سورپرایزش کنم...

شهریور امسال با روزهای خوب و دوست داشتنی ذیحجه مقارن هست و 20 روزِ دیگه روزِ عرفه ست ...


- ممکنه تو ی همین روزای شهریور وامی که آقای پدر قرار برای کمک به شرایط خانواده بگیره درست بشه ... که با همه ی وجودم از خدا می خوام که درست بشه و پر برکت هم باشه.... ان شاالله


- امیدوارم امیلی یه سورپرایز عالی داشته باشه و با اینکه دیروز تقلب استفاده نشدش رو سر جلسه امتحان گرفتن ولی با این حال نمره ی قبولی رو بگیره و الانم که سر جلسه ی امتحان ریاضی هست امتحانش رو خوب بده... الهی آمین

امیدوارم که شهریور برای همه و برای من و خانواده ام مبارک باشه و پر از روزهای خوب


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۰۱
  • ۲۵۶ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی