شروع دوباره

کلمات کلیدی

چهار روزی که گذشت...

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ

- بهمن پارسال استارت اتفاقای خوبی برام بود که از فرصت های خوبش استفاده نکردم متاسفانه و حالا در غمناک ترین روزهای سال 95 شمع ها ی تولدم رو به امید روزهای خوب فوت کردم ... آرزو هایی که آرزوشون خیلی سالِ همراه لحظه های هر شروع دوباره ست از دلم گذشت و چشم هام و باز کردم به 34 سالگی!!! و حالا منم و روزهای بعد از 33 سالگی و سالی نو که تا دو ماه دیگه آغاز میشه... سالِ 1396


- از بهترین اتفاق های این چند وقت تمدید مهلت انتخاب رشته ی کنکور ارشد دانشگاه آزاد بود جون من دقیقا لحظه های آخر متوجه شدم و با کلی ذوق و شوق شروع کردم به انتخاب رشته و ثبت نام ... درسته که آزمون امسال رو خیلی بد دادم ... درست که شرایط مالی مساعدی برای دادن شهریه ی ارشد دانشگاه آزاد ندارم ولی با همه ی قلبم دلم می خواد که قبول بشم... به خصوص حالا که کنکور آزاد و سراسری با هم ادغام شده و شرط معدل هم هست و از همه مهتر بی حوصلگی های من برای درس خوندن - قبول شدن ارشد یه شانس بزرگه... میتونه سزآغاز اتفتق های خوب هم باشه...


- امسال همه فقط فرشته بود که از بین بچه های قدیمی تولدم رو تبریک گفت... اینکه هنوز یادش هست برام خیلی ارزشمند بود ... خبر ازدواج یکی از بچه ها رو داد و می گفت تو هم حتما ازدواج کردی که کم پیدایی و سراغی نمیگیری از ما! حالا با ازدواج مرجان، از جمع بچه ها فقط من موندم مجرد و کی فکرشو می کرد؟! مرجان دختر فوق العاده عاقل و خانم و مهربان و با سیاستی بود که تا الان که در استانه ی 38 سالگی هست برای زندگی خودش و خانواده اش زحمت زیادی کشیده و نمیدونم همسرش چند سالشه و موقعیت کاری و اجتماعی اش در چه سطحی هست و چه انتخابی کرده و البته خیلی هم کنجکاو نیستم اینقدر که در رابطه با سارا حساس شده بودم در مورد شوهر مرجان اصلا سوالی از فرشته نپرسیدم و قلبا براش خوشحال شدم و آرزوی خوشبختی کردم و امیدوارم مرد خوبی قسمتش شده باشه... شنیدن خبر ازدواج همیشه خوبه ولی وقتی خبر ازدواج بچه های دهه ی دهه ی 50 و اویل شصت رو می شنوم خوشحال تر میشم...


- حدود دو هفته میشه که دارم کم خوری می کنم و حواسم به کالری های دریافتیم هست و حدود 2 کیلو هم کم کردم و با جدیدت  بیشتری دارم  وارد چالش کاهش وزن میشم و تصمیم گرفتم تا عید 8 کیلو کم کنم...

- قسط های فردا رو باز هم بابا میده! هنوز نتونستم همه ی قسط های ماه پیش رو پرداخت کنم و بازم عقب افتادم ... هنوز اول ماه و به جز فردا 4 تا قسط دیگه در پیشِ...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۵
  • ۲۵۶ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی