شروع دوباره

کلمات کلیدی

بوی امید...

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

یه بعدازظهر خوب زمستونی 

که بوی شانس و خوشحالی و امید داشت...
.

.

.

بله! نتایج تکمیل ظرفیت آزاد اعلام شد و من قبول شدم... در انتخاب سوم و یکی از بهترین واحد های تهران، هرچند که خودم تمام انرژیمو برای قبولی در انتخاب ششم گذاشته بودم و به دانشگاه رویایی واحد پزشکی فکر میکردم ...اما الان به جای دانشگاه پزشکی یه رشته ی بهترقبول شدم و خدارو هزار بار شاکرم و امیدوارم برام پر از خیر و برکت و اتفاقات خوب باشه...

نمره ی کلان امیلی هم اومد و خداروشکر پرونده ی دروس اقتصاد امیلی بسته شد و حالا مونده نمره ی درس اصول که ان شاالله با یه نمره ی خوب پاس بشه دختر نازنینم چون امروز از امتحانش راضی نبود و دلش خیلی شور میزنه...


- تصمیم دارم فعلا به شهریه ی سنگین ارشد فکر نکنم... اینکه بدر این شرایط سخت اقتصادی با این هزینه های زیاد چی کار کنم...

- دیروز بالاخره بعد از سه ماه حقوق ماه مهرم رو دادن و باهام تسویه حساب کردن.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • ۳۳۱ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی