شروع دوباره

کلمات کلیدی

Heidi

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ

بعد از ظهری فیلم Heidi محصول مشترک سویس و آلمان که سال 2015 ساخته شده بود رو دیدم. عالی بود . ساده و دلنشین و پر از رنگ و طبیعت زیبا و حسِ خوبِ زندگی ... و چه بازیگرای خوبی... یه هایدی ناز و تو دل برو، که داستان هایدی رو برای من دوست داشتنی کرد. حالا با دیدن این فیلم می تونم بگم که واقعا هایدی جز داستان های محبوبِ من هست..



1. فیلم "هایدی" محصول 2015 سیزدهمین نسخه تصویری ساخته شده از رمان مشهور "هایدی" (نوشته "یوهانا اشپیری" نویسنده سوئیسی داستان های کودکان) با بودجه 9 میلیون دلاری با سرمایه گذاری مشترک سوئیس و آلمان است.


2. "سال های خانه به دوشی و یادگیری هایدی" (که معمولاً به اختصار "هایدی" نامیده می شود) نام رمانی اثر "یوهانا اشپیری" نویسنده سوئیسی است که نخستین بار در سال ۱۸۸۰ در قالب کتابی با نام «برای بچه ها و آنهایی که بچه ها را دوست دارند» نوشته شد. دو کتاب دنباله این داستان به نام های "هایدی بزرگ می شود" و "بچه های هایدی" توسط "چارلز تریتن" مترجم انگلیسی اثر اصلی، نوشته شدند.


3. یک منطقه توریسیتی در سوئیس به نام "هایدی لند" نام گذاری شده است.


+ وقتی دختربچه ی کوچکی بودم و حتی سال های بعدش هر وقت کارتون هایدی رو می دیدم یا وقتی کتابش رو خوندم، به خودم میگفتم چرا هایدی دوباره برگشت پیش پدربزرگش؟ من اگه جای هایدی بودم پیش کلارا می موندم ! الان هم دوست دارم ادامه ی داستان هایدی رو بخونم و ببینم وقتی بزرگ میشه هم از انتخابش راضی هست یا نه!


+ خب الان به جز دیزنی لند دوست دارم هایدی لند رو هم ببینم!




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۸
  • ۹۰۷ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی