شروع دوباره

کلمات کلیدی

خدا که بخواد،نشدنی وجود نخواهد داشت...

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ


خدا که بخواد،نشدنی وجود نخواهد داشت...
باور و ایمان داشتن مهمه ... باور و ایمان،شجاعت میاره ...
شجاعت باعث حرکت میشه ... حرکت که کنی ، طی کردن مسیر شروع میشه ... طی کردن مسیر و رسیدن به مقصد...
.
.
.
خدا باید بخواد و ما هم باید توکل کردن رو بلد باشیم... خدایا برام بخواه... بخواه که تغییر کنم... بخواه که این ویرونه ای رو که ساختم! آبادش کنم... عین این 4 سال و نیمی که گذشته همش از دست دادم... هر روز برام سخت تر از روز قبل بوده ولی هیچ کدوم از اون روزها هم مثل این روزا نبوده.... پارسال این موقع شاد و خوشحال و شاکر از وامی که جور شده بود... امروز چیزی از اون وام به جز اقساطش برام باقی نمونده... یه ضرب المثلی هست که میگه خون، با خون پاک میشه! مصداق ادم های گرفتار و وام هایی که از بانک میگیرن هست... وام روی وام برای تصویه ی قبلی... پارسال 50 میلیون وام گرفتم که 7میلیونش رو بانک نگه داشت... الان حداقل باید 50 تا دیگه بگیرم که برم جلو! وام قبلی رو با پارتی باری جور کردیم... الان هم مشکل ضامن هست هم مشکل پارتی... ضامن و میشه کاریش کارد ... باید رو زد ولی پارتی؟ کسی که توصیه ای کنه و بدون سپرده و سند بشه وام گرفت؟!

من به معجزه ایمان دارم... از خدا گله ای ندارم... گله ها رو باید از خودم داشته باشم و الان دیگه از خودم پیش خودم هم گله ای ندارم! خودم باید برم از دست خودم پیش خدا گله کنم! طفلی خدا ... گناه داره... از دست بنده هایی مثل من ... طفلی بابام... از دست دختری مثل من که خبر نداره چه خرابکاری های بزرگی کرده... 

خدایا معجزه می خوام... نمی دونم چی خوبه برام چی بده... واقعا نمیدونم.... فقط می دونم که می خوام این وضعیت رو درست کنم. کمکم کن ... نمی خوام پیش پدرم شرمنده بشم... من فقط می تونم از تو کمک بخوام... این روزها همدمم تویی و امیلی... کمکم کن راه باز بشه... درست و از اشتباه تشخیص بدم.... جبران کنم... کمکم کن...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • ۱۸۹ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی