شروع دوباره

کلمات کلیدی

بزرگترین آرزوی من

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۸ ق.ظ

آخرین دقایق شبِ آرزوهاست... بزرگترین آرزوی من جهانی پر از صلح و دوستی ست... گسترش عدل و عدالت در جهان ... و ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود هست و برای خودم رهایی از اقساط وام های بانکی و تسویه ی بدهی های مالی و برگشت دوباره به کار... 

پ ن: اینکه انتخاب جان بولتون به عنوان رئیس شورای امنیت ملی امریکا که بارها خواستار جنگ با ایران یا تغییر حکومت ایران شده میشه ترند اول توئیتر! منو میترسونه و نگرانی های منو بیشتر میکنه... 

اقتصاد و سیاست دغدغه هایی که دلم می خواد رها شم ازشون... خدایا کمکم کن ... تو خودت آگاه به شرایط من هستی و من دلگرم به نگاه تو و معجزه ی تو... 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۰۳
  • ۲۱۵ نمایش
  • لیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی